eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo budowlane, minimalna odległość garażu / wiaty od granicy działki › Re: Prawo budowlane, minimalna odległość garażu / wiaty od granicy działki
  • Data: 2003-09-07 18:10:14
    Temat: Re: Prawo budowlane, minimalna odległość garażu / wiaty od granicy działki
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak to nie będzie miało ścian, to ewentualnie by przeszło z tym
    zastrzeżeniem, że oczywiście wystawać nad Twoją działkę nie ma prawa nawet
    milimetr. Ścianka od Twojej strony maksimum na jakieś 2 metry z kawałkiem
    (chyba 2.20 m) zakładając, że potraktujemy to jako ogrodzenie. Po prostu
    wiata nie jest budynkiem.
    --
    Jestem tylko człowiekiem i mogę się mylić. Przedstawiony wyżej
    punkt widzenia jest moją prywatną opinią i upraszam o nie trakto-