    From: "zbyszek" <z...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo autorskie do aplikacji
    Date: Sun, 20 Apr 2008 16:32:21 +0200

    > Ale jak każdy kto kiedyś napisał jakąkolwiek aplikację po pewnym okresie
    > użytkowania widzę pewne wąskie gardła, funkcjonalności które należy
    > uwzględnić. Mam wszystko w głowie. Teraz tylko siadać i pisać. Pytanie czy
    > warto.

    Sumiennie wypełniłeś swoje obowiązki :), program działa, wszyscy się cieszą,
    jeśli jednak pracowałeś w "nadgodzinach" i nie uzyskałeś za to
    zadośćuczynienia
    finansowego, to druga strona jest trochę be - choć jeśli wykonałeś tą pracę
    w domu bez akceptacji przełożonych to trudno mówić o ich formalnych
    zobowiązaniach finansowych.

    Myślę że to co było to możesz potraktować jako wersję demo twojego
    przyszłego nowego całkowicie prywatnego produktu, napisanego tak aby
    się kompilował, i tak abyś mógł udowodnić jego własność, który zaoferujesz
    komercyjnie swojej firmie i tym firmom, które dostają teraz twoje "demo", od
    którego się uzależnią.... Może to być ciekawy początek dalszej
    działalności.......

    zbyszek