    From: "Pawel Nowak" <5...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo autorskie
    Date: Mon, 11 Feb 2002 09:37:14 +0100

    "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> wrote in message
    news:Pine.LNX.4.44.0202090953500.1285-100000@localho
    st...

    > Autorskim majątkowym.
    >
    > A gdyby przedpisca sciągnał grę rozpowszechniają jako freeware, to chyba
    > nie miałby o co pytać?

    Wiem, ze drazac temat narazam sie na kolejne, jeszcze bardziej bezwzgledne
    represje ze strony "rady grupy", ale...
    Czy moglby mnie ktos laskawie odeslac do konkretnego aktu prawnego oraz
    numerow artykulow.

    Pozdrawiam,
    PN

    p.s.
    Probowalem grzebac w archiwum, ale pod dojsciu do listopada 2001 poddalem
    sie. Wiecie ile tego jest?! A jak napisze "Prawo autorskie" w wyszukiwarce
    to mam wszystko o prawie autorskim, poza tym, co mnie interesuje.
    Moze wiec troszke mniej niz dozywotni plonek?