    From: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo, anteny, dach i administracja osiedla... - PILNE ;(
    Date: Mon, 20 Jun 2005 22:41:27 +0200

    NABLABS napisał(a):

    > Reasumując: poszukuję wszelkich materiałów prasowych, prawnych, artykółów z
    > KC, KPC, wszelkich linków, porad, które pomogły by mi walczyć o swoje prawa.

    Art. 684.KC Najemca może założyć w najętym lokalu oświetlenie
    elektryczne, gaz, telefon, radio i inne podobne urządzenia, chyba że
    sposób ich założenia sprzeciwia się obowiązującym przepisom albo zagraża
    bezpieczeństwu nieruchomości. Jeżeli do założenia urządzeń potrzebne
    jest współdziałanie wynajmującego, najemca może domagać się tego
    współdziałania za zwrotem wynikłych stąd kosztów.

    Przydałoby sie jeszcze jakieś orzecznictow, bo przy takim stanowsku SM
    chyba pozostaje jedynie droga sądowa

    M.