  • Data: 2004-04-07 11:48:25
    Temat: Re: Prawo Uni Europejskiej
    Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:c4ul8r$3ti$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

    > www.sejm.pl

    i owszem - ale nie będąc prawnikiem wkurza mnie zasada
    panująca w publikacjach sejmowo/rządowych

    - poprawki do poprawek do poprawek do poprawek do poprawek
    do poprawek - i nigdzie tekstu jednolitego - OBOWIĄZUJĄCEGO.

    Ale tu się zastrzegam że są to informacje "sprzed jakiegoś
    czasu" - może coś się zmieniło ;-)))

    > trudno żebyś znalazł. Ich autorzy nie pisali ich za darmo.
    > Można je kupić.. :-)

    Jeżeli są obowiązujące (mnie jako obywatela) i za ich
    nieznajomość mogę pójść siedzieć to ...
    nie będę się wyrażał.

    Pozdrawiam
    Qwax