  • 41. Data: 2005-08-11 15:33:41
    Temat: Re: Prawo Ruchu Drogowego - teren zabudowany
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    news:dddpj3$rq4$1@opal.icpnet.pl...

    > Bez róznicy. I tak na tej grupie wszyscy wiedzą,ze to przytępawa menda.

    A co? Zalazlem ci za skóre homofobie? Zajde jeszcze nieraz.
    Tepienie takich ograniczonych jak ty to moja misja.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 42. Data: 2005-08-11 15:35:04
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Czapla" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Przed Warszawą też była... a na Trasie Łazienkowskiej można jechać 80.

    Gdzie ? W którym miejscu ? Od dzis jakies nowe znaki stoja?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 43. Data: 2005-08-11 15:52:25
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Zauważ: _znajomość_ a _zgodność_. Oba na "z", ale to jednak różne słowa ;)

    A co mi z tego, że jakis palant zna przepisy, jak mnie wyprzedza na
    serpentynie, na podwójnej ciagłej?

    > O właśnie, to jest jeden z przepisów, którego złamanie (przynajmniej w
    > umiarkowanych granicach podpartych rozsądkiem, doświadczeniem,
    > parametrami pojazdu oraz warunkami drogowymi) bezp ośrednio zagrożenia
    > nie wprowadza.

    Ale ja nie pytam, czy sprowadza zagrożenie, tylko, czy sie przestrzega.
    Pomijając, ze ograniczenia stoja czasem w takich miejscach , ze szkoda
    gadać.

    > Ale np. wymuszanie pierwszeństwa (bo ktoś np. nie zna obowiązujących
    > reguł w tej kwestii) to już poważna sprawa i zagrożenie powoduje
    > niezależnie od prędkości.

    Wiesz, wymuszanie jest be bez wzgledu na to, czy ktos zna, czy nie zna
    reguły. Jak nie zna, to jakim cudem ma uprawnienia?*

    *pytanie retoryczne.
    Justyna

  • 44. Data: 2005-08-11 19:16:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    krys wrote:

    > Wiesz, wymuszanie jest be bez wzgledu na to, czy ktos zna, czy nie zna
    > reguły.

    Ale nie znający zasad albo wymusi, albo będzie tkwił jak głupi i
    blokował. No, albo trafi i przypadkiem dobrze pojedze ;)

    > Jak nie zna, to jakim cudem ma uprawnienia?*

    Może jak zdawał, to znał. A teraz zapomniał lub pamięta nieaktualne. Np.
    stosunkowo niedawno pozmieniało się pierwszeństwo przy zmianie pasa dla
    dwóch pojazdów z lewego i prawego pasa na środkowy.

    Kiedyś też chyba nieco inaczej obowiązywało na rondach pierwszeństwo,
    ale o tym tylko słyszałem, bo aż tak stary nie jestem ;)

    Też dopiero parę lat temu uściślono, że nie wolno otwierać na ślepo
    drzwi - nawet po zaparkowaniu. Traktowane jest to analogicznie jak
    wymuszenie pierwszeństwa i winnym zdarzenia byłby zdecydowanie
    otwierający drzwi - bo wcześniej to nie było na 100% pewne, czy ten od
    drzwi, czy np. jadący pomiędzy samochodami np. rowerzysta.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 45. Data: 2005-08-11 19:19:38
    Od: "ElComandante" <z...@w...pl>

    > To tak przy okazji - rzuć, jeśli masz chęć, jakimiś ciekawszymi
    > przykładami różnic ówczesnych przepisów z obecnymi.

    Dość ciekawym przykładem jest przepis dotyczący zawracania.
    Do niedawna zawracający musiał przepuścić wszystkich na skrzyżowaniu
    (nawet tych jadących z drogi podporządkowanej). Teraz kierowca
    na drodze z pierszeństwem przejazdu ma również pierszeństwo
    w czasie zawracania.

  • 46. Data: 2005-08-11 19:26:10
    Od: "ElComandante" <z...@w...pl>

    > Prawie pół godziny różnicy. Wciskaj kit młodym, starzyk się nie nabierze
    > :)

    Nie ma żednego znaczenia czas. Np. Outlook Expres nie uaktualnia na bierząco
    listy postów. Jeśli ktoś (np. tak jak ja) już np 1h siedzi na tej grupie to
    czyta
    posty (i odpowiada na nie) których listę ściągnął 1h temu i nie widzi
    najświeższych.

  • 47. Data: 2005-08-11 19:51:28
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:ddg8ot$s7t$1@nemesis.news.tpi.pl ElComandante
    <z...@w...pl> pisze:

    > Nie ma żednego znaczenia czas. Np. Outlook Expres nie uaktualnia na
    > bierząco listy postów.
    Jak nie jak tak?
    Narzędzia|Opcje|Ogólne|Sprawdź czy są nowe wiadomości co [ ] min.

    Jotte

  • 48. Data: 2005-08-11 19:51:31
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:ddg8cp$qgd$1@nemesis.news.tpi.pl ElComandante
    <z...@w...pl> pisze:

> [...]
    > (nawet tych jadących z drogi podporządkowanej). Teraz kierowca
    > na drodze z pierszeństwem przejazdu ma również pierszeństwo
    O cholera, no to pięknie - a ja niedawno gościa za to strąbiłem i pokazałem
    mu taki jeden gest...

    Jotte

  • 49. Data: 2005-08-11 19:55:10
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "ElComandante" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma żednego znaczenia czas. Np. Outlook Expres nie uaktualnia na
    > bierząco
    > listy postów.

    1. "bieżąco" pisze się przez "ż"
    2. OE może ściągac posty nawet co minutę jak się go skonfiguruje.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 50. Data: 2005-08-11 20:14:19
    Od: "ElComandante" <z...@w...pl>

    >W wiadomości news:ddg8ot$s7t$1@nemesis.news.tpi.pl ElComandante

    > Jak nie jak tak?
    > Narzędzia|Opcje|Ogólne|Sprawdź czy są nowe wiadomości co [ ] min.

    Zgadza się ale domyślnie jest 30min (i pewnie nie wszyscy to zmieniają),
    a ja wyłączyłem bo mi dodatkowo ściągał pocztę ze spamem.