    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo Bankowe, a Kredyt, a lat 18-28
    Date: Sat, 25 Feb 2006 00:37:25 +0100

    SDD napisał(a):
    > Użytkownik "piwar" <p...@w...too.polbox.com> napisał w wiadomości

    > A czy nie jest tak, ze na okres sluzby wojskowej odsetki i splata musza byc
    > zamrozone z mocy ustawy? I nawet, gdyby bylo 100 poreczycieli i kazdy byl
    > prezesem Orlenu, to bank musi zawiesic splate kredytu i odsetek, w sytuacji,
    > gdy kredytobiorca ma isc w kamasze?

    Jak brałem kredyt hipoteczny (2 lata temu) to nie było czegoś takiego
    jak żyrant, czy inny poręczyciel takiego kredytu.
    Można było wziąć kogoś na współkredytobiorce - wziąłem rodziców, bo ja
    również nie byłem dla banku wystarczająco wiarygodni.
    Rodzice byli, ale też tylko do 65 roku życia (na dłużej się zaparli że
    nie dadzą).