  • Data: 2012-02-15 17:33:07
    Temat: Re: Prawnik na wszelki wypadek - pytanie
    Od: Matt <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Lut, 15:38, "KBz" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > No i teraz moje pytanie. Czy są w Polsce
    > kancelarie prawnicze lub prawnicy indywidualni, do których przeciętna osoba
    > (nie mówię o drogich abonamentach czy wysokopłatnych usługach korporacyjnych)

    Są takie usługi - może niekoniecznie na całodobowy telefon, ale ogólne
    "wsparcie" prawne. Znajomy ma abonament w DAS, nie wiem dokładnie ile
    płaci (o ile dobrze pamiętam około 200zł za rok - nie wiem, czy to dla
    Ciebie drogi abonament, czy nie). Na razie pomogli mu się odwołać od
    kilku mandatów z fotoradaru, poważniejszych spraw nie miał więc nie
    wiem jak się tam sprawują.

    http://www.das.pl/p/3 - możesz zobaczyć co mniej więcej oferują

    --
    Regards