    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawko przez internet
    Date: Mon, 03 May 2010 11:34:17 +0200

    W dniu 2010-05-03 08:11, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    net...

    > Teraz w ośrodku się uczysz? Kiedyś nauka odbywała się w szkole nauki jazdy.

    Nie wiem jak było kiedyś, ale teraz zajęcia nauki jazdy prowadzą Ośrodki
    Szkolania Kierowców (OSK) prowadzone przez indywidualnych
    przedsiębiorców lub organizacje. Owszem, bywa, że zajęcia prowadzi
    szkoła, ale to tylko w rzadkich przypadkach (bodajże tylko technika
    samochodowe mają to w programie). Więc ze szkołą to nie ma nic
    wspólnego, są to zwykłe ośrodki szkoleniowe, bez uprawnień szkoły, za to
    z uprawnieniami OSK.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek