  • Data: 2017-04-26 18:37:43
    Temat: Re: Prawa kotów
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-04-17 o 18:23, Marek pisze:
    > dokarmiania?
    >
    > Kwestia interpretacji do czego doprowadza "rozpierniczyli budki dla
    > kotów i zabraniają dokarmiania.". Jak już pisałem temat jest już
    > opanowany przez prawników fundacji i nie ma o czym dyskutować, można
    > jedynie współczuć administracji czohrania po sądach z własnej głupoty.

    Nie Marku! Gdyby koty same sobie wzniosły owe budki, to bym jeszcze się
    zastanowił, czy ewentualnie nie masz racji. Ale na budowę czegokolwiek
    musisz mieć zgodę na dysponowanie terenem i to, czy to budka dla kota,
    domek, czy wieżowiec ma tylko takie znaczenie, że w różne sposoby musisz
    zebrać dokumentację.