eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa konsumenta - zwrot towaru › Re: Prawa konsumenta - zwrot towaru
  • Data: 2006-08-29 17:24:07
    Temat: Re: Prawa konsumenta - zwrot towaru
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Baobam" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b52y6pj13yo9.18wmk0f7vcuc5$.dlg@40tude.net...
    > Witam
    >
    > Tydzień temu kupiłem buty. W sklepie wydawały się pasować, niestety jak
    > przyjechałem do domu okazało się, że mnie uwierają. Nie były noszone, brak
    > jakichkolwiek śladów użytkowania. Sprzedawca twierdzi, że nie przyjmuje
    > zwrotów. Czy ma podstawę, żeby tak twierdzić, czy ma jednak obowiązek
    > przyjąć zwrot takiego towaru? Prosiłbym o jakąś podstawę prawną.
    > Słyszałem, że podobno można zwrócić zakupione rzeczy, jeżeli nie ma na
    nich
    > śladów użytkowania do 10 dni bez podania przyczyny. Czy ten przepis nadal
    > funkcjonuje?


    Przy zakupach na odleglosc .
    Jezeli sprzedawca jest normalny to bez problemu wymieni na inne w takiej
    samej cenie albo doplacisz z 20 PLN i wezmiesz sobie inne .

    Jacek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1