    From: Klasyk <k...@f...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawa konsumenta
    Date: Fri, 29 Mar 2002 22:43:09 +0100

    On Fri, 29 Mar 2002 17:19:49 +0100, "Bartek" <b...@e...pl>
    wrote:

    >Spróbuj pod tymi linkami:
    >
    >http://republika.pl/kkfk/prawo.htm - Kodeks cywilny (wyciag), Rozporzadzenie
    >w sprawie szczególowych warunków zawierania i wykonywania umów sprzedazy
    >rzeczy ruchomych z udzialem konsumentów, Ustawa o ochronie niektórych praw
    >konsumentów oraz o odpowiedzialnosci za szkode wyrzadzona przez produkt
    >niebezpieczny

    Mam takie pytanie. Widnieje tam naglowek:
    "USTAWA z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. (Dz. U. z
    dnia 18 maja 1964 r.)"

    64 rok??? ? Domyslam sie, ze ustwa ta byla nowelizowana,
    jednak podaje sie date jej pierwszego powstania?

    Jesli tak, to jak rozpoznaje sie czy wersja ktora posiadam
    jest najbardziej aktualna (zawiera wszystkie nowelizacje)?