  • 1. Data: 2005-04-19 10:52:47
    Temat: Prawa i obowiązki listonosza
    Od: "Rostov" <r...@o...pl>

    Witam, mam następujące pytanie :

    Jaki akt prawny reguluje prawa a przede wszystkim obowiązki wynikające z
    tytułu wykonywania zawodu listonosza ?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2005-04-19 11:06:10
    Temat: Re: Prawa i obowiązki listonosza
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Rostov wrote:

    > Jaki akt prawny reguluje prawa a przede wszystkim obowiązki wynikające
    > z tytułu wykonywania zawodu listonosza ?

    Kodeks Pracy

  • 3. Data: 2005-04-19 11:31:29
    Od: "Rostov" <r...@o...pl>

    >Kodeks Pracy

    Nie, chodzi mi tu o dokładniejsze przepisy regulujące obowiązki listonosza
    głównie przy dostarczaniu przesyłek.

  • 4. Data: 2005-04-19 13:10:56
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:05041913312958@polnews.pl
    użytkownik *Rostov* napisał(a):

    > chodzi mi tu o dokładniejsze przepisy regulujące obowiązki
    > listonosza głównie przy dostarczaniu przesyłek.

    alt.pl.poczta-polska
    Big Jack

    --
    //////