    From: Janusz <h...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawa autorskie zdjecia
    Date: Sun, 16 Jan 2005 21:49:14 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@217.197.74.227

    Dnia Sun, 16 Jan 2005 19:55:07 +0100, Maciej "mac" Prażucha napisał(a):

    > Odbitke.. ? mam to tylko w wersji 640x480... zrobilem to keidys kamera :)
    > to mam isc to wywolac czy jak? :)))))

    Tak jakoś dziwnie pytasz - masz poprostu udowodnić ,że to jest twoje
    zdjęcie.Jjeżeli tego w sposób jasny i zdecydowanu nie potrafisz udowodnić
    to szkoda czasu.Dodam jedną sprawę pamiętaj - sam to chyba wiesz- że,
    jeżeli masz zdjęcie tylko ww formie cyfrowej to udowodnie ,że jest to
    napewno twoje zdjęcie może być trudne.Mając "photoschopa" lub "gimpa"i inne
    tego typu programy mogę zmienić każde zdjęcie w dowolny sposób i "nagrać"
    je w postaci cyfrowej, a następnie mogę robić z tego odbitki.
    Najlepiej gdybyś miał oryginalny nośnik nie obrobiony lub negatyw.To jeżeli
    chodzi o sprawę karną a do organizatorów konkursu też warto się zwrócić z
    zapytaniem czy widzą tn "zmieniony" podpis i co oni na to
    JanuszHr