    From: huski <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawa autorskie - pytanie
    Date: 17 Mar 2003 22:10:51 GMT
    Sender: h...@p...onet.pl@pr28.szczecin.sdi.tpnet.pl

    "Mongooes" <m...@a...waw.pl> pisze w news:b55aps$c78$1@foka.acn.pl:

    > Pisze skrypt PHP na zaliczenie do szkoly.

    hmmm, jak np. jestes zatrudniony w jakims zakladzie i w godzinach pracy tam
    wykonasz jakies "dzielo" to jest to wlasnosc pracodawcy, tak mi sie wydaje
    bo jakis czas temu ktos poruszal podobny temat. Pytanie tylko na jakich
    zasadach sie opiero to "na zaliczenie", przeciez nie podpisywales zadnych
    zobowiazan tylko wszytsko opiera sie na "ukladzie". Mozna polemizowac, ze
    np. zobowiazales sie do oddania skryptu dla szkoly i wprowadzania do niego
    modyfikacji, zrzekles sie rowniez praw autorskich, a z kolei Ty mozesz
    powiedziec, ze zobowiazales sie tylko do umozliwienia szkole korzystania ze
    skrytptu. Nie ma zadnych umow, wiec ciezko tu chyba bedzie okreslic na
    jakich warunkach opiera sie to "na zaliczenie". Co do mozliwosci
    technicznych to mozesz zrobic jeszcze tak, ze opublikujesz ten skrypt na
    wielu serwisach z php i podasz sie jako autor... jakas satysfakcje Ci to da
    ;)). A moze patent (tak sobie strzelilem z tym bo tutaj to nic nie wiem o
    tym skrypcie ani o mozliwosciach patentowych w tym zakresie)

    --
    huski
    h...@i...pl