eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa autorskie gdy jedna firma pisze spam do drugiej firmy › Re: Prawa autorskie gdy jedna firma pisze spam do drugiej firmy
  • Data: 2023-04-23 13:07:28
    Temat: Re: Prawa autorskie gdy jedna firma pisze spam do drugiej firmy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 23.04.2023 o 11:41, Krzysztof kw1618 pisze:

    >> Jak potrzebuję znaleźć drukarnię drukującą kalendarze z moim logo,
    >> to wpisze w wyszukiwarkę i znajdę sam. Nie wiem dlaczego nadawcy
    >> śmieci nie ogarniają, że mądry człowiek nigdy u takiego idioty nic
    >> nie zamówi. No bo skoro on musi żebrać o klienta, to chyba jest
    >> jakiś powód tego. Po za tym takie rozsyłanie SPAMu nie jest
    >> darmowe, a za to zapłacę miedzy innymi ja, jeśli zamówię u
    >> oszołoma.
    > To chyba działa inaczej. Spamer zapewne liczy na osoby
    > niezdecydowane. Odbiorca nie wie, że mógłby miec kalendarz z logo, a
    > tu taki spam przyszedł, więc pomyślał, że może warto,
    >
    Być może z innymi rzeczami to tak działa, ale kalendarz z logo, to jest
    już dość powszechna rzecz. Natomiast takie rozsyłanie śmieci jest już
    naprawdę aktem desperacji.

    >> Nie wiem, z jakiego powodu ustawodawca postanowił rozdzielić
    >> ochronę osoby fizycznej od ochrony przedsiębiorców. Moim zdaniem to
    >> błąd. Być może Krzysiek ma rację, że w odniesieni udo
    >> przedsiębiorców, to czyn nieuczciwej konkurencji. Tak, czy siak z
    >> tym SPAM-em problemem jest uznawanie go za wykroczenie,a nie
    >> przestępstwo. Szanse na to, ze ktoś się zezłości złoży
    >> zawiadomienie są niewielkie. Po za tym masa tego SPAMu to takie
    >> przeniesienie kosztów utrzymania poczty email. Mamy darmowe
    >> skrzynki email, ale w zamian za wyrażenie zgody na SPAM. SPAM jest
    >> podobny do siebie, więc spokojnie bardziej mądry człowiek jest w
    >> stanie to przefiltrować in ja od dawna nie mam problemu ze SPAMem,
    >> wiec nie za bardzo chce mi się z tym jakoś szczególnie walczyć.
    > Spam, reklamy na które zgadzamy się zgodnie z regulaminem to co
    > innego. Jasne, że w popularnych programach pocztowych łatwo je
    > filtrować, bo zawierają powtarzalne formułki.
    >
    No ale to nadal jest SPAM pewnego rodzaju. Bo ja tego nie zamawiam. Ale
    niekaralny, bo się zgadzam. Ciekawe, czy ktoś prowadził badania nad
    skutecznością takich praktyk. Bo ja po zalewie reklam LIDLa przestałem
    tam kupować. Jest jeszcze kilka innych firm, gdzie mam świadomość, ze w
    cenie po prostu płacę za nękanie mnie.
    --
    Robert Tomasik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1