    From: "Jarosław Mężyk" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawa autorskie
    Date: Tue, 16 Mar 2004 15:47:20 +0100
    Sender: d...@o...pl@xr147.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:c357ig$ckf$11@news.onet.pl...

    > Co do usuwania lub nie jakiś tam opcji, to wydaje mi się, że pracodawca
    ma
    > on prawo do wpływu na kształt i funkcjonalność tego programu i nie
    możesz
    > tego lekcewarzyć. W końcu za to płaci i dobrze by było, by był
    zadowolony.

    Niestety, nie zrozumiałeś mnie chyba.
    Chodzi o to, że pracodawca oczekuje odemnie, że z wersji "uczelnianej"
    usunę część funkcji, tak aby była to wersja "okrojona". Wszystkie funkcje
    systemu są wprowadzone na życzenie pracodawcy - praktycznie nie mam czasu
    na wprowadzanie niepotrzebnych (a fajnie wyglądających) funkcji.

    > Jedynym zagrożeniem była by obawa przed oskarżeniem o plagiat, bo
    > oczywiście można dowieść, że ten program, to ten sam, co tamten, tylko
    coś
    > tam zmieniono, ale sam siebie przecież nie będziesz ścigał.

    Dlaczego nie? Jeżeli będzie okazja zarobienia trochę grosza, to nie widzę
    przeszkód :D

    Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam
    Jarosław Mężyk