  • Data: 2017-07-29 19:27:47
    Temat: Re: Prawa autorskie
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "t-1"

    > Pamiętam jak fotograf prawem autorskim tłumaczył, że nie udostępnia
    > oryginału zdjęcia, czyli cyfrowo.

    Tu bym się spierał.
    Raczej portretowany ma wyłączne prawo do swojego wizerunku.
    Kiedyś fotograf oddawał negatyw.
    ---
    Ja tylko mówię co słyszałem. Bo jak ktoś uważa, że zdjęcie do dowodu ma
    charakter autorski a jego autorem jest fotograf to raczej pukam się w głowę.
    W całym zdjęciu najprędzej model czyni zdjęcie autorskim. Jakoś pozuje, jak
    się uśmiechnie to jest to naprawdę niepowtarzalne.
    ---
    Ta wiadomoĹ>Ä? e-mail zostaĹ,a sprawdzona ...
    ---
    Wywal ten syf reklamowy