eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPracuje w firmie i zalozylem wlasna dzialalnosc gospodarcza › Re: Pracuje w firmie i zalozylem wlasna dzialalnosc gospodarcza
    From: "Michal S." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pracuje w firmie i zalozylem wlasna dzialalnosc gospodarcza
    Date: Mon, 14 Mar 2005 11:01:50 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@195.116.143.197

    > Co to za ciekawe sformułowanie?
    Przyznaje że nie najlepiej mi to wyszło, ale jesli umowy na oczy nie
    widziałem
    to pewny że zatrudniony jestem na stałe nie mam.

    Czytałem kodeks pracy dotyczący zakazy konkurencji

    Rozdział IIa

    Zakaz konkurencji

    Art. 1011. § 1. W zakresie określonym w odrębnej umowie, pracownik nie może
    prowadzić działalności konkurencyjnej wobec pracodawcy ani też świadczyć
    pracy w ramach stosunku pracy lub na innej podstawie na rzecz podmiotu
    prowadzącego taką działalność (zakaz konkurencji).

    § 2. Pracodawca, który poniósł szkodę wskutek naruszenia przez pracownika
    zakazu konkurencji przewidzianego w umowie, może dochodzić od pracownika
    wyrównania tej szkody na zasadach określonych w przepisach rozdziału I w
    dziale piątym.

    Jak go w moim przypadku rozumieć ten Art. jeśli nic nie podpisywałem ?

    Jak rozwiązać problem ?

    Michał Sz.