  • Data: 2007-04-05 15:19:18
    Temat: Re: Pracodawca nie może czytać e-maili pracownika
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisał(a):

    > Skłaniam się ku stanowisku, że tak ogólnie sformułowane uzasadnienie
    > (marnowanie czasu pracy) byłoby kiepskim uzasadnieniem rozwiązania
    > stosunku pracy w trybie tzw. "dyscyplinarnym".

    Po pierwsze nie o tym pisałem. Wypowiedzenie nie równa się
    "dyscyplinarne". W pierwszej kolejności pisałem o wypowiedzeniu.
    A po drugie założyłem że ktoś umie napisać wypowiedzenie, tak by w
    sądzie nie upadło ono z samych powodów "formalnych".

    > Moim zdaniem musiałyby istnieć przynajmniej dowody permanentnego łamania regulaminu
    pracy,
    > wcześniejsze upomnienia, jakaś nagana.

    To tylko twoje niczym nie uzasadnione i nie znajdujące oparcia w
    przepisach zdanie.
    Mam nadzieje że twoja niewiedza jest tylko skutkiem tego że nie jesteś
    prawnikiem, a nie z tego że jesteś prawnikiem nieukiem.
    Jednak w obydwu wypadkach nie powinieneś być tak stanowczy w swoich sądach.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com