  • 1. Data: 2007-01-16 19:56:42
    Temat: Praca za mlodu
    Od: Ajgor <o...@s...eu>

    Witam.
    Czy w Polsce można podjąć stałą zarobkową pracę mając skończone 16 lat?

  • 2. Data: 2007-01-16 21:15:25
    Temat: Re: Praca za mlodu
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Ajgor <o...@s...eu> napisał(a):
    > Witam.
    > Czy w Polsce można podjąć stałą zarobkową pracę mając skończone 16 lat?

    tak.. w gospodarstwie rolnym

    Piotr Żebrowski

  • 3. Data: 2007-01-17 15:45:40
    Od: Ajgor <o...@s...eu>

    Dnia 16-01-2007 o 22:15:25 Piotr Żebrowski <p...@o...pl>
    napisał(a):

    > tak.. w gospodarstwie rolnym

    A gdzie indziej? Na przyklad w hipermarkecie? Albo na budowie?

  • 4. Data: 2007-01-18 13:53:51
    Od: "BremTrans" <b...@p...fm>

    kiedys mozna bylo, nie wiem czy stala ale sezonowa na pewno. tylko
    pracodawca musial przestrzegac bardzo rygorystycznych przepisow BHP, co w
    sumie skutecznie dyskwalifikowalo mlodocianego pracownika, np. nie mozesz
    nosic wiecej niz 10kg - to z pracy na budowie nici, w hurtowni tez nic nie
    poprzerzucasz w magazynie... 10kg to zgrzewka piwa wiecej wazy :P
    nie wiem jak sie sprawy maja dzisiaj, ale sadze ze podobnie.
    --
    ven

  • 5. Data: 2007-01-18 15:48:42
    Od: Ajgor <o...@s...eu>

    Dnia 18-01-2007 o 14:53:51 BremTrans <b...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    > poprzerzucasz w magazynie... 10kg to zgrzewka piwa wiecej wazy :P
    > nie wiem jak sie sprawy maja dzisiaj, ale sadze ze podobnie.

    Mysle, ze sprawa juz nieaktualna :) Synowi cos padlo na mozg i bardzo
    powaznie chcial zucic liceum i isc do pracy :)
    Ale mu wytlumaczylem, ze bez wyksztalcenia bedzie cale zycie nikim ( padlo
    wiele innych.. mniej "cieplych" slow :) i przynajmniej na razie problem
    zazegnany (mam nadzieje:) )

  • 6. Data: 2007-01-18 22:47:09
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Ajgor <o...@s...eu> napisał(a):
> [...]
    > Ale mu wytlumaczylem, ze bez wyksztalcenia bedzie cale zycie nikim (
    > padlo wiele innych.. mniej "cieplych" slow :) i przynajmniej na razie

    wyslij go do UK.. tu bedzie nikim ale bedzie mogl pracowac o ile.. cos umie ;)

    Piotr Żebrowski

  • 7. Data: 2007-01-19 08:51:00
    Od: Ajgor <o...@s...eu>

    Dnia 18-01-2007 o 23:47:09 Piotr Żebrowski <p...@o...pl>
    napisał(a):

    > wyslij go do UK.. tu bedzie nikim ale bedzie mogl pracowac o ile.. cos
    > umie ;)

    Hehehe :) Tez dobra mysl :) Na szczescie o wiele blizej mam kopalnie
    miedzi. Tu bedzie nikim,
    ale za to za niezlą kase :) Tylko musi skonczyc 18 lat, a do tego mu
    brakuje jeszcze ponad poltora roku.
    No ale na razie laskawie zgodzil sie skonczyc szkołe :)