  • Data: 2006-09-28 17:00:37
    Temat: Re: Praca w Angli (prostytucja)
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2006-09-28, Jasko Bartnik <j...@g...pl> wrote:

    > A czy musi rejestrowac DG i czy kasa fiskalna jest niezbedna? Z czego
    > wynika to ograniczenie od 18 lat? Bo u nas to wczesniej chyba mozna prace
    > podjac.

    Nie wiem jak z rejestrowaniem dzialalnosci gospodarczej i kasa fiskalna,
    ale trzeba deklarowac zarobki i placic podatki. Mozna tez sobie odpisac
    od podatku przedmioty pracy, takie jak lubrykanty, zabawki, kondomy,
    videa, reklamy.

    Ograniczenie wynika z tego, ze klient, ktory placi za seks z osoba
    ponizej osiemnastu lat podlega odpowiedzialnosci karnej (mimo, ze age of
    consent a Anglii to 16 lat. Prostytutka nie odpowiada).