  • 1. Data: 2003-03-03 21:11:27
    Temat: Praca przy komputerze - Przepisy?!
    Od: "Zdesperowany!" <h...@N...gazeta.pl>

    Witam!
    Chcialem prosic o pomoc w bardzo zywotnej dla mnie sprawie.
    Otoz pracuje wylacznie przy komputerze
    i chcialem sie dowiedziec,
    czy prace o takim charakterze reguluja
    jakies szczegolne przepisy prawne.
    (Pracodawca wymaga, a organizm protestuje coraz bardziej!)

  • 2. Data: 2003-03-03 21:23:56
    Temat: Re: Praca przy komputerze - Przepisy?!
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    > (Pracodawca wymaga, a organizm protestuje coraz bardziej!)

    A czego wymaga pracodawca?

    Stan_Z

  • 3. Data: 2003-03-03 21:24:43
    Od: p...@p...onet.pl

    > Witam!
    > Chcialem prosic o pomoc w bardzo zywotnej dla mnie sprawie.
> [...]
    Czesc,
    Regulują. Zobacz np. http://republika.pl/prawo_pracy/art31.htm

    Pozdrowienia,
    Mariusz