    From: "Baloo" <b...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Praca po okresie wypowiedzenia - "ostatnie dwie godziny"
    Date: Mon, 6 Jul 2009 15:05:52 +0200

    "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał

    > No to i inicjator wątku nie zamierzał.

    A skąd takie wnioski?
    Poza tym piszę o sytuacji w trakcie pracy/wypowiedzenia, a nie po.
    A jego problem dotyczy okresu po zakończeniu umowy.

    > Bo?

    Bo uważam, że 2 godziny mieszczą się w zakresie błędu statystycznego i
    jeśli ktoś coś robi np. miesiąc czy tydzień, a zabraknie mu 2 godzin do
    zakończenia, to po prostu nie potrafił rozplanować sobie czynności tak, by
    się spokojnie wyrobić. Z kolei jeśli sam nie potrafi ocenić jak dużo czasu
    mu to zajmie i godzi się bez wahania na termin zadany przez zwierzchnika
    wiedząc, że jest nierealny, to jest dupa wołowa i tyle.

    > No ten właśnie już miał szefa wymienianego, więc co więcej mógł zrobić,
    > hmm?

    Jak na początku. Piszę o sytuacji w okresie pracy (wypowiedzenia), a nie
    już po.
    Gdybym był na miejscu wątkotwórcy i wiedział, że to ja zawaliłem termin
    przed końcem wypowiedzenia, choć wiedziałem wcześniej, do kiedy mam się z
    tym uporać, to mając choć odrobinę honoru przyszedłby do pracy i skończył
    swoją robotę. Ale ja truskawki cukrem posypuję ;-)