  • Data: 2009-07-01 21:04:08
    Temat: Re: Praca po okresie wypowiedzenia - "ostatnie dwie godziny"
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:

    > No i cóż z tym zrobić?

    Dobrze rozplanować sobie czas i skończyć jak jeszcze pracował.

    > Ma przyjść do pracy po rozwiązaniu umowy? Jako kto?
    > A listę obecności podpisać? Jako kto na niej byłby? A jak się w trakcie
    > tych dodatkowych godzin zdarzy wypadek?

    A co za problem podpisać np. umowę o dzieło na jakąś drobną kwotę?

    > 50% mówisz - nie ma o czym
    > gadać. Jaki % jest wg ciebie graniczny?

    Naprawdę mam pisać rzeczy tak oczywiste? Jeśli miał coś do zrobienia to
    powinien albo to zrobić w całości albo zawczasu poinformować że nie zdąży
    co umożliwiłoby np. wprowadzenie w temat innego pracownika. Wystarczy
    odrobina dobrej woli.

    --
    cokolwiek