    From: "katanka" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Praca na czas określony - zastępstwo i ciąża.
    Date: Fri, 3 Dec 2004 23:06:07 +0100
    Sender: c...@p...onet.pl@80.51.36.159

    > Umowa na zastepstwo z pracownica w ciazy nie ulega przedluzeniu (jako
    > jedyna), tak jak inne umowy.

    Dziękuję za odpowiedź. Rozumiem, że żeby przerobić te dwa dni musiała by być
    zawarta umowa, przynajmniej na te dwa dni? Oczywiście umowa na zlecenie mi
    nic nie da? I jeszcze jedno, jeśli nie przedłuża się umowy w tego rodzaju
    umowy, czy jest jakieś przeciwskazania prawne (oprócz ciąży) o zawarciu
    następne? Czy jednak pracodawca może mi "pojść na rękę" i zatrudnić na te
    dwa dni?

    Przepraszam za moje naciski. W pewien sposób jestem trochę przygnębiona tą
    sytuacją. Mój mąż jest osobą bezrobotną, dlatego chcę walczyć o świadczenie
    macierzyńskiego czy bezrobotnego. No niestety na mnie aktualnie spływa
    odpowiedzialność zapewnienia środków finansowych dla przyszłej naszej
    rodziny. Żeby nie zrozumieć źle, nie umniejszam tu zasług męża w tworzeniu
    gniazdka rodzinnego.