  • 1. Data: 2007-08-15 14:54:58
    Temat: Praca licencjacka
    Od: bart <b...@o...pl>

    Witam.
    zaczynam pisać prace i nie wiem jak dobrze zacząć. Potrzebuje też
    informacji o UBEZWLASNOWOLNIENIU. Czy ktos moze mi pomóc?

  • 2. Data: 2007-08-15 15:12:50
    Temat: Re: Praca licencjacka
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    bart pisze:

    > Witam.
    > zaczynam pisać prace i nie wiem jak dobrze zacząć. Potrzebuje też
    > informacji o UBEZWLASNOWOLNIENIU. Czy ktos moze mi pomóc?

    W ten sposób chcesz uciec od pisania pracy? może jednak spróbuj a nie
    ubezwłasnowolniaj się :)

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 3. Data: 2007-08-15 15:47:26
    Od: bart <b...@o...pl>

    On 15 Sie, 17:12, PlaMa <m...@w...pl> wrote:

    > W ten sposób chcesz uciec od pisania pracy? może jednak spróbuj a nie
    > ubezwłasnowolniaj się :)
    >
    > pozdrawiam.
    > PlaMa

    dzięki za rade ale naprawde potrzebuje pomocy!
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-08-15 16:42:13
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 15 Aug
    2007 07:54:58 -0700, bart zeznał(a):

    > Witam.
    > zaczynam pisać prace i nie wiem jak dobrze zacząć. Potrzebuje też
    > informacji o UBEZWLASNOWOLNIENIU. Czy ktos moze mi pomóc?

    Gdybyś zaczął od podania podstawowych informacji, takich jak:
    - temat pracy
    - kierunek na jakim się męczysz
    - co ma wspólnego ubezwłasnowolnienie z tematem pracy

    z pewnością możnaby napisać coś pomocnego.
    Ale w obecnej sytuacji trudno o inne wnioski niż PlaMa wyciągnął.

    Zwłaszcza, że o ubezwłasnowolnieniu jest sporo materiałów po wpisaniu tego
    słowa w google.

  • 5. Data: 2007-08-15 16:55:28
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    bart pisze:

    > dzięki za rade ale naprawde potrzebuje pomocy!

    Oto moja rada... weź ze 3 kawy, ewentualnie piwka jak wolisz... siądź i
    napisz... Inaczej się nie da, no chyba, że chcesz komuś zlecić napisanie
    licencjatu i o to chodzi w twoim poście.

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 6. Data: 2007-08-15 18:24:22
    Od: bart <b...@o...pl>

    On 15 Sie, 18:55, PlaMa <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    > napisz... Inaczej się nie da, no chyba, że chcesz komuś zlecić napisanie
    > licencjatu i o to chodzi w twoim poście.

    po piwie to odchodzi ochota do nauki a co do kawy to zero pozytywnych
    efektów.
    Prace wole napisac sam ale z małą pomocą np. ''waszą''
    W internecie jest duzo na ten temat a dla mnie az za duzo.
    cieżko jest wybrac to co jest potrzebne. Moze ktos mam jakies linki
    dotyczące Prawa cywilnego a szczególnie chodzi mi o temat
    ubezwłasnowolnienia.

  • 7. Data: 2007-08-15 18:36:13
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 15 Aug
    2007 11:24:22 -0700, bart zeznał(a):

> [...]
    > cieżko jest wybrac to co jest potrzebne. Moze ktos mam jakies linki
    > dotyczące Prawa cywilnego a szczególnie chodzi mi o temat

    temat pracy podaj człowieku!

    "na temat prawa cywilnego" ????

    Ludzie habilitację robią na kilku artykułach, a ty chcesz o całym prawie
    cywilnym pisać ?

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911

  • 8. Data: 2007-08-15 20:31:32
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    bart napisał(a):
> [...]
    > cieżko jest wybrac to co jest potrzebne. Moze ktos mam jakies linki
    > dotyczące Prawa cywilnego a szczególnie chodzi mi o temat

    Ten świat schodzi na psy; dziś maturzysta nie zna funkcji sinus, z
    poprawnego pisania zwalnia go papierek z zaświadczeniem a studentowi
    nawet się nie chce przejrzeć gotowych tekstów aby napisać pracę lic.
    metodą copy&paste.

    --
    Filip.

  • 9. Data: 2007-08-16 08:01:52
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie bart w liscie z dnia 2007-08-15 16:54 napisala
    nastepujace slowa:

    > Witam.
    > zaczynam pisać prace i nie wiem jak dobrze zacząć. Potrzebuje też
    > informacji o UBEZWLASNOWOLNIENIU. Czy ktos moze mi pomóc?

    Idź do swojego promotora i jego poproś o pomoc. W końcu pieniądze za to
    bierze...

    --
    michal