  • Data: 2005-02-23 11:09:22
    Temat: Re: Praca inzynierska i prawa autorskie,wlasciciela
    Od: "DrMaksiu" <m...@m...uk> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MAc" <m...@t...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cvhdri$1nk$1@news.onet.pl...

    > A nie możesz stwierdzić, że nie posiadasz pełni praw autorskich? Tzn np
    > prawa do części zdjęć zostały ci udzielone ale bez możliwości przekazania
    > ich dalej?
    > W końcu "praca inżynierska" (podejrzewam) nie dotyczy wykonania materiału
    > zdjęciowego (chyba, że studuiujesz fotografię) a jedynie wykonania
    > prezentacji (w sensie programistycznym).

    Studiuje grafike komputerowa ,praca bedzie oparta w wiekszosci o zdjecia
    ktore sam robilem.
    Jesli stwierdze,ze nie posiadam pelnych praw autorskich,to czy pozniej mimo
    wszystko bede mogl na tej prezentacji zarabiac?
    Czy to tylko pro forma aby uczelnia sie odczepila od mojej pracy?

    --
    Pzdr.DrMaksiu [LDZ]-Scott Fx Dh to czolg nie rower!!,
    Corratec Superbow Race - Freccia to ona moja maszyna wyscigowa!