    From: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Praca dyplomowa a prawa majątkowe
    Date: Sat, 24 Jun 2006 08:13:27 -0500

    Xorock wrote:

    > Dlaczego? Przecież to ja jestem autorem.

    Ale sprzedałeś. I właścicielem tegoż jest firma, a nie ty.
    Chwalić się, że twoje możesz, ale wykorzystywać dalej niestety już nie.

    Sprawa jest śliska, bo na podstawie małych fragmentów kodu nikt ci nie
    będzie wstanie powiedzieć, że to ich, przecież zawsze mogłeś napisać tak
    samo, natomiast jak wrzucisz do pracy spory kawałek tego co im
    sprzedałeś, to firma jak najbardziej może się przyczepić.
    Pozmieniaj trochę kod zanim go wsadziś do pracy.