    From: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Praca a telefon komorkowy
    Date: Wed, 17 Apr 2002 18:51:49 +0200

    On Wed, 17 Apr 2002, Pejter wrote:

    > prywatnych komorek, jezeli tego nie zrobimy a bedziemy z nich korzystac w
    > czasie pracy to nam obetnie do 100 procent premii, poniewaz beda one nas

    A jak sprawdzi że korzystacie? Każe przynosić bilingi? Rozumiem służbowa
    komórka, ale prywatna? Czemu nie zabroni w ogóle przynoszenia ich?

    > 1.czy istnieje jakas regulacja prawna zabraniajaca pracownikowi
    > korzystania na terenie firmy w ktorej pracuje ze swojego prywatnego
    > telefonu komorkowego ?

    Nie, ale jeśli korzysta z niego do celów prywatnych jest to takie samo
    marnowanie czasu jak cokolwiek innego co nie jest związane z pracą.
    Oczywiście nie można popadać w paranoję - jedna rozmowa prywatna na
    tydzień to nic strasznego

    > 2. Jezeli kierownik nie odpusci i bedzie nadal naciskal zeby mu te
    > numery udostepnic, jak mozna go od tego odwiezc (normalnie lub sadownie)

    Najlepiej go odwieźć ambulansem do szpitala ;)

    Nie rozumiem w czym problem - ja też musiałem podać numer swojej komórki w
    pracy, żeby po prostu łatwiej mnie było złapać. Nikt mnie nie rozlicza z
    komórkowych rozmów prywatnych które w pracy prowadzę (w przeciwieństwie do
    prowadzonych przez stacjonarny telefon).

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)