  • Data: 2015-04-08 00:08:05
    Temat: Re: Pożyczka
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07-04-15 o 22:08, Kazio pisze:

    > Chodzi o taką zemstę w legalny dozwolony naszym prawem sposób.
    > Dziewczyna wie gdzie chłopak wynajmuje lokum i w nim mieszka.

    Ogień, który nie razi, ośmiela przeciwnika. Uważam za skrajnie mało
    prawdopodobne, by facet prowadził działalność bez przynajmniej pozorów
    legalizmu. W znanych mi wypadkach Bułgarzy występują jako pracownicy
    spółek z ograniczoną odpowiedzialnością. Taka spółka zapewnia im
    rozliczanie podatków. Dochody jakieś tam wykazywać muszą. Jak się bardzo
    postaracie, to może uda Wam się go złapać na mandacie karnym-skarbowym.
    Cienko.

    Zastanawialiście się,czym on handluje? Bułgarzy często handlują towarem
    z podrobionymi znakami towarowymi, bo sporo tego na polski rynek trafia
    z pobliskiej im Turcji. To już przestępstwo.