  • 1. Data: 2002-09-02 10:10:39
    Temat: Pozyczanie plyt cd...
    Od: "PioruN" <p...@i...pl>

    mam problem, prosiłbym o radę...
    Pożyczyłem koledze płyte Cd, nieoddałem jej w okreslonym terminie wiec
    kolega zalozył sprawe w sądzie...
    Czy mam jakieś szanse wygrać ta sprawe?

  • 2. Data: 2002-09-02 16:09:52
    Temat: Re: Pozyczanie plyt cd...
    Od: kam <k...@p...onet.pl>

    PioruN napisa_(a):

    > mam problem, prosiłbym o radę...
    > Pożyczyłem koledze płyte Cd, nieoddałem jej w okreslonym terminie wiec
    > kolega zalozył sprawe w sądzie...
    > Czy mam jakieś szanse wygrać ta sprawe?

    Kto komu pożyczył?
    Jaką sprawę - karną? cywilną?

    KG

  • 3. Data: 2002-09-02 18:07:21
    Od: Wojciech <b...@p...wp.pl>

    On Mon, 02 Sep 2002 12:10:39 +0200, PioruN wrote:

    > mam problem, prosi?bym o rad?...
    > Po?yczy?em koledze p?yte Cd, nieodda?em jej w okreslonym terminie wiec
    > kolega zalozy? sprawe w s?dzie...
    > Czy mam jakie? szanse wygraae ta sprawe?

    :-))))))))

    --
    Wojciech

  • 4. Data: 2002-09-02 18:36:33
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "PioruN" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > mam problem, prosiłbym o radę...
    > Pożyczyłem koledze płyte Cd, nieoddałem jej w okreslonym terminie wiec
    > kolega zalozył sprawe w sądzie...
    > Czy mam jakieś szanse wygrać ta sprawe?

    To chyba jakiś żart. Jeśli nie (a zdarzają się takie przypadki) - mam
    prośbę.
    LUDZIE DAJCIE SĄDOM SĄDZIĆ PRAWDZIWYCH PRZESTĘPCÓW
    a nie o płyty się jak dzieci bijecie. Sory za CAPS. To na tyle.

    pozdr.
    Jacek

  • 5. Data: 2002-09-02 19:36:29
    Od: "DarkDaro" <D...@e...pl>

> [...]
    > LUDZIE DAJCIE SĄDOM SĄDZIĆ PRAWDZIWYCH PRZESTĘPCÓW
    > a nie o płyty się jak dzieci bijecie. Sory za CAPS. To na tyle.

    Znajomi się kiedyś pokłucili i koleś poszedł do prokuratury, że jego
    ex-dziewczyna przywłaszczyła sobie czajnik elektryczny i telefon GSM (
    kupiony dla niej w prezencie). Przyszli gliniarze i zabrali czajnik oraz
    telefon. Prokurator orzekł przepadek na rzecz skarbu państwa i tyle!
    DD

  • 6. Data: 2002-09-02 21:52:57
    Od: "PioruN" <p...@i...pl>

    > Kto komu pożyczył?

    :) Sorki ,ze tak dziwnie to okreslilem...
    Ja pozyczałem od kolegi --- czyli kolega pozyczyl plyte mi...;)
    Zaznaczam ,ze byla to plyta z orginalnym Win98 (ale sama plyta bez licencji)

    > Jaką sprawę - karną? cywilną?
    >
    > KG
    hmm...
    Ciezko mi to okreslic, ale mysle ze cywilna

  • 7. Data: 2002-09-02 21:55:20
    Od: "PioruN" <p...@i...pl>

    To nie żart :)

  • 8. Data: 2002-09-02 23:01:29
    Temat: Odp: Pozyczanie plyt cd...
    Od: "Wit" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik PioruN <p...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:al0mig$ric$...@n...gazeta.pl...
    > To nie żart :)

    Jezeli to nie żart to kosztowna sprawa, jezeli wygra zaplacisz koszty
    postepowania ktore przewyzsza niejednokrotnie cene plyty cd, dlatego lepiej
    byloby zawrzec ugode dopoki koszty jescze nie sa takie wysokie, zapewne
    jezeli jest twoj koles wlascicelem wytoczyl proces windykacjny posad w im.RP
    ktorym zmusi cie do wydania nie ma soprawy ale pewnie do tego koles zazada
    odszkodowania ... mozliosci jest jeszcze wiele
    BTW musisz otrzymac pozew azeby sprawa miala bieg
    to razem zkosztami jeszcze wiecej...

  • 9. Data: 2002-09-03 10:10:10
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

> [...]
    > kupiony dla niej w prezencie). Przyszli gliniarze i zabrali czajnik oraz
    > telefon. Prokurator orzekł przepadek na rzecz skarbu państwa i tyle!
    Hehe - od kiedy to prokuratorzy orzekaja przepadek ? Ja mysle ze tym
    prokuratorem powinni sie zajac koledzy po fachu. Pewnie niejedna rzecz juz w
    ten sposob "przepadla" powiekszajac kolekcje pana prokuratora.

    Ty i ja, co Ty na to? >>> http://link.interia.pl/f1645

  • 10. Data: 2002-09-05 10:43:51
    Od: "DarkDaro" <D...@e...pl>

    > Hehe - od kiedy to prokuratorzy orzekaja przepadek ? Ja mysle ze tym
    > prokuratorem powinni sie zajac koledzy po fachu. Pewnie niejedna rzecz juz
    > ten sposob "przepadla" powiekszajac kolekcje pana prokuratora.

    Niewim czy to był prokurator ale oni tak go nazywali a co do przepadku to
    oczywiste, że powiększył swój majątek o telefon i czajnik!
    DD