  • Data: 2002-03-25 17:01:48
    Temat: Re: Pozwolenie na bron
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański) szukaj wiadomości tego autora

    "Carlosky" <c...@p...onet.pl> napisał:

    >postawiles teze, iz zaden z posiadaczy broni nie wierzy, ze jej posiadanie
    >zapewni mu bezpieczenstwo,
    Nieprawda ! Nie postawiłem takiej tezy ! Nie stawiałem tezy w ogóle,
    bo tę należy udowodnic, a ja nie mialem takiego zamiaru.
    Przeczytaj raz jeszcze.
    Zakładam, ze prócz umiejetnosci czytania posiadles takze umiejetnosc
    rozumienia czytanego tekstu ;-)
    Wymiana zdan dotyczyła stwierdzenia, ze bron kupuje sie (posiada sie)

    " Bo bezpieczniej sie zyje". Moje zdanie dotyczyło tych, którzy maja
    zamiar kupic, NIE posiadaczy (wszystko przekręciłes !).

    Poza tym sęk w tym, ze czyjas wiara w poczucie swego bezpieczenstwa
    nijak sie ma do bezpiecznego zycia, gdyż ono zalezy od czynników
    zewnetrznych. Prawdopodobienstwo uzycia broni palej przeciwko tobie
    wzrasta wraz z ilosci tejze wsrod ludzi i nie zalezy od tego czy ty ja
    masz w domu, kieszeni czy w ogole. Natomisat, gdyby udalo sie ja
    wyeliminowac w calosci, to prawdopodobienstwo spadloby do zera. Nie
    jest to jednak temat do dyskusji tu (NTG).
    Twoja opinia na ten temat moze byc zupełnie przeciwna, co NIE oznacza,
    ze sie "mylisz" (a co to słowo oznacza zajrzyj do słownika). Opinia,
    to tylko opinia, a NIE fakt.

    Artur Golański