  • 1. Data: 2003-10-14 17:30:28
    Temat: Pozew o rozwód i alimenty
    Od: "ISKIERKA" <i...@p...onet.pl>

    Czy pozew o rozwód i alimenty mają być pisane każdy z osobna czy ma to być
    napisane razem? I do jakiego sądu? dzieki z góry za informacje!

  • 2. Data: 2003-10-14 19:34:50
    Temat: Re: Pozew o rozwód i alimenty
    Od: "kinka" <k...@t...pl>

    > Czy pozew o rozwód i alimenty mają być pisane każdy z osobna czy ma to być
    napisane razem

    razem

    > I do jakiego sądu?

    sądu okręgowego właściwego dla ostatniego wspólnego miejsca zamieszkania
    stron

  • 3. Data: 2003-10-17 13:08:30
    Od: "nvjaj1py" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik kinka <k...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bmhiq5$19f3$...@f...acn.pl...
    > sądu okręgowego właściwego dla ostatniego wspólnego miejsca zamieszkania
    > stron

    a jak nie bylo :) ?

    Sandra

  • 4. Data: 2003-10-17 20:11:17
    Od: "kinka" <k...@t...pl>

    > a jak nie bylo :) ?

    oj Sandra, przecież wiesz :-)
    jak nie było wspólnego lub żadna ze stron tam nie przebywa - pozwanego, jak
    nie jest znane - powoda...

  • 5. Data: 2003-10-18 02:48:26
    Od: "nvjaj1py" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik kinka <k...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bmpi8j$1cm4$...@f...acn.pl...
    > oj Sandra, przecież wiesz :-)
    > jak nie było wspólnego lub żadna ze stron tam nie przebywa - pozwanego,
    jak
    > nie jest znane - powoda...

    oj wiem ,ze wiesz ale moze inni nie wiedzieli :) stad ta prowokacja :) ale
    niezlosliwa:)

    pozdrawiam
    Sandra