eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi › Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu
    zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    Date: Tue, 8 Sep 2015 14:13:21 +0200
    <mrera7$lu7$1@node1.news.atman.pl> <mreri2$m50$1@node1.news.atman.pl>
    <55daf583$0$4774$65785112@news.neostrada.pl>
    <mret1l$d11$2@node2.news.atman.pl>
    <55dafeed$0$27526$65785112@news.neostrada.pl>
    <mrf07n$gee$1@node2.news.atman.pl> <mrf1c4$s5d$1@node1.news.atman.pl>
    <mrh5r5$mh1$1@node2.news.atman.pl> <mrhtub$sic$1@node1.news.atman.pl>
    <mrjte9$sq8$1@node1.news.atman.pl> <mrk2gc$2jk$1@node1.news.atman.pl>
    <mrpei7$piu$1@node2.news.atman.pl> <mrpgjn$r6v$2@node2.news.atman.pl>
    <msgupc$1tk$1@node2.news.atman.pl> <mshd4b$j0t$1@node1.news.atman.pl>
    <msi6cd$e2q$1@node1.news.atman.pl> <msi9v5$hog$1@node1.news.atman.pl>
    <msjdbt$k0g$1@node1.news.atman.pl> <msjmd1$tgg$1@node1.news.atman.pl>

    W dniu 07.09.2015 o 11:46, Shrek pisze:

    > Być może - jednak da się zauważyć związek przyczynowo-skutkowy. Nie

    Nie. Związek przyczynowo-skutkowy trzeba WYKAZAĆ. Piłeczka jest po
    twojej stronie.
    [ciach]

    http://water.usgs.gov/edu/gwdepletion.html

    > temu), że klimat się ociepla, jedzenia jest coraz więcej.

    Skoro wg ciebie im cieplej to zawsze lepiej... to nie masz nic przeciwko
    wrzuceniu do wrzątku?

    > Jest "uzależniona" bo tak jest najtaniej i najwygodniej. Jak będzie
    > drożej i wygodniej, to się zbuduje atomówki i będzie wygodniej z prądu.

    Mhm. A jak brakuje żywności to wystarczy postawić więcej sklepów
    spożywczych?

    Może łaskawie DOWIEDZ się czegoś o rolnictwie, hmm?

    Napęd to jednej z mniejszych problemów. A nawozy? A środki ochrony roślin?

    > Kwestia akumulatorów i czasu ładowania. A to można prosto rozwiązać
    > przez modułowe akumulatory wymieniane automatycznie i ładowane w w
    > pobliżu GPZ poza szczytem energetycznym. Na razie się nie opłaca, bo

    Jak ładowane? Gdzie ładowane? Czy ty masz pojęcie jaka jest różnica
    pomiędzy pojemnością energetyczną baniaka z olejem napędowym a
    akumulatorami o tej samej pojemności (i wielokrotnie większej masie)?

    Pamiętaj, że na litowo-jonowe nie starczy litu.

    > mamy ropę. Większym problemem niż transport jest przemysł chemiczny,
    > który ropy na razie potrzebuje. Jak zacznie się kończyć to wymyślą jak
    > plastik czy ccoś podobnego robić z innych surowców.

    A skąd wiesz, że da się wymyślić?

    > Streścisz?

    Obejrzyj.

    Streszczając: jak ropa się skończy to mamy przesrane. Transport to
    NAJMNIEJSZY problem. Potrzebowalibyśmy z pół wieku okresu przejściowego
    żeby zminimalizować katastrofę.

    > Globalnie to tu zrobi się pustynia a tam łąka.

    Niekoniecznie.

    Może zrobić się ocean.

    > Bzdury. Choćby Unia doklada do produkcji żywności, żeby jej z Afryki i
    > Ameryki południowej nie sprowadzać. Zaraz, tam chyba jest właśnie ciepło;)

    Dziwne że w tej ciepłej Afryce największy głód... Coś się twoja hipoteza
    sypie.

    > Nie - chodzi o to, że ktoś chce demolować światową gospodarkę i brać
    > grubą kasę, na podstawie mechanizmów, które póki co słabo rozumiemy. Z
    > grubsza jak niektóre religie;)

    Właśnie o to chodzi, żeby jej nie zdemolować. Ty chcesz postępować wg
    schematu "po nas choćby potop". Jesteś nieodpowiedzialny.

    > Może - a może nie. Nie wiesz dokładnie. Nikt nie wie. A jednak niektórzy
    > twierdzą, że wiedzą.

    Przynajmniej w zakresie wpływu naszych gazów cieplarnianych. I mają na
    to dowody.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić