eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi › Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
  • Data: 2015-08-24 12:50:00
    Temat: Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Ten, kto zmusza do jedzenia (jeśli już chcesz zastosować prawidłową
    > analogię do szczepionek).

    > No tak, bo tylko ktoś, kto czytał akta ma prawo dyskutować.

    Ależ Lawa spodziewa się że Sąd Najwyższy _Czech_ sporządza nie prowadzi
    procesów w języku czeskim albo że na polskim usenecie język czeski jest znany
    szeroko :-)

    A sprawa w Polsce ma IMHO jeszcze parę/paręnaście procent szans na skuteczna
    próbę uwalenia z przyczyn formalnych przed procesem. Może Lawa zna
    uzasadnienie wyroku sądu w tej sprawie w Polsce _przed procesem_? ;-)

    P.S. Oryginalnego artykułu w rzepie nie czytałem bo się nie zamierzam tam
    rejestrować dla prawo do czytania 10 artykułów na miesiąc. Podawać linków na
    strony wymagające rejestracji albo za paywallem *nie zamierzam*.

    --
    A. Filip
    Kto w naszych czasach jeszcze mówi o eksterminacji Ormian?