eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPozew na kilkaset tysięcy PLN a opłata za dwokata › Re: Pozew na kilkaset tysięcy PLN a opłata za dwokata [Czy adwokat w RP3 MOŻE wsiąść ryzyko procesowe na siebie?]
    From: "A. Filip" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pozew na kilkaset tysięcy PLN a opłata za dwokata [Czy adwokat w RP3
    MOŻE wsiąść ryzyko procesowe na siebie?]
    Date: Mon, 04 Apr 2016 09:40:54 +0200 (CEST)
    <ndhdvd$6a3$2@dont-email.me> <ndhicl$4k0$3@node1.news.atman.pl>
    <ndhvkr$5i4$1@dont-email.me> <ndif04$ul9$2@node1.news.atman.pl>
    <2...@t...pl>
    <ndkauq$35c$3@node1.news.atman.pl>
    <2...@t...pl>
    <ndt56i$rja$1@node2.news.atman.pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > To ryzyko ponosi klient, przecież skoro twierdzisz, że jest tak jak
    > piszesz, to ryzyko to końcowo obciąża stronę procesu.

    > Już pisałem, to nie tylko o czas chodzi.

    A jak wygląda *w RP3* opłacenie adwokata częścią wygranej w procesie zarówno
    pod względem "można" (prawo nie zabrania) jak i "tak się w praktyce robi" (czasem)?

    Czy adwokat *może* wsiąść "ryzyko procesowe" na siebie?
    [ choćby w kombinacji "głodowa" bezzwrotna zaliczka i udział w wygranej ]

    --
    A. Filip
    Prawo nie karze tłumu. (Przysłowie chińskie)