  • Data: 2016-04-04 09:30:22
    Temat: Re: Pozew na kilkaset tysięcy PLN a opłata za dwokata
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-04 o 08:29, szerszen pisze:

    > A jaką odpowiedzialność on poniesie, skoro rozprawa sądowa to taka rosyjska ruletka
    i nigdy nie ma pewności czy się wygra, czy się przegra, o czym papuga uprzedza juz na
    samym początku?

    To ryzyko ponosi klient, przecież skoro twierdzisz, że jest tak jak
    piszesz, to ryzyko to końcowo obciąża stronę procesu.

    > Poza tym czym się różni czas, takiego notariusza przy podpisaniu dokumentów k-s
    nieruchomości, przy takiej np. kawalerce i przy apartamencie w centrum stolicy?

    Już pisałem, to nie tylko o czas chodzi.

    --
    Liwiusz