    From: a...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pozew do sądu przez żon
    Date: 12 Jun 2004 07:55:28 +0200

    > W wiadomości: news:caclpp$k1k$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Skoro twierdzi, że ponosi jakieś wydatki, to pozwól jej faktycznie je
    > ponosić, bo dojdzie do sytuacji, że tylko na nie się powołując będzie
    > chciała uzyskać większe alimenty. Alimenty prawie na 100% będą
    > zasądzone. Chyba, że uda Ci sie przekonać Sąd, że w pełni zaspokajasz
    > materialne potrzeby córki. Pamiętaj, że obowiązek ten spoczywa na obojgu
    > rodziców, a nie tylko na Tobie. BTW, czyżby to było szykowanie gruntu do
    > rozwodu?
    > Big Jack
    >
    > --
> [...]

    No tak, ale jak wykazać, że zaspokajam wszystkie materialne potrzeby córki.
    Nigdy nie myslałem wcześniej by np. zachować każdy rachunek za zeszyt. Nic nie
    wskazywało na taki numer. Dziecko wiekszość czasu spędza ze mną. Żona co tydzień
    w sobotę i niedzielę jeździ do szkoły i wraca późno o 22.oo. Czasem pracuje na
    drugą zmianę. Ostatnio kupiłem d córki komputer, na co mam fakturę, poza tym
    kupiłem nowy plecak do szkoły, dwie pary butów, kurtkę, często zabieram ją do
    McDonalda, kupuję książki i zabawki. Ponadto przeznaczam moje zarobki na naszą
    wspólną budowę -z rachunków zapłaconych wynika, że ok 1800 zł miesięcznie.
    Zona natomiast posiada "tajną" lokatę na sumę 7000zł, gdzie osobą uprawnioną
    jest jej siostra. Pozatym żona zakupiła w zeszłym roku komputer za 3000zł dla
    swojej siostry i wzięła na niego kredyt. Komputera u nas nigdy nie było. Jest
    natomiast wykazany w PIT jako odliczenie.