    From: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pozew do sądu przez żon
    Date: Fri, 11 Jun 2004 19:34:00 +0200

    W wiadomości: news:caclpp$k1k$1@atlantis.news.tpi.pl
    użytkownik: *Alvaro* napisał(a):

    > Po konflikcie w dniu 23 maja tego roku (nie było awantur itp) moja
    > żona przestała się całkiem odzywać, a 9 czerwca przyszło wezwanie.
    > Żona podała jakie to opłaty ponosi, (mamy wspólnotę majątkową) i
    > zażądała alimentów na córkę i na siebie.
    >
    > Jeżeli ktoś byłby skłonny udzielić mi informacji, czy pozew o alimenty
    > zawsze kończy się automatycznie zasadzeniem wyroku, czy sa sytuacje
    > gdy pozew zostanie odrzucony ew. kiedy, to napiszę dokładnie co żona
    > podała.

    Skoro twierdzi, że ponosi jakieś wydatki, to pozwól jej faktycznie je
    ponosić, bo dojdzie do sytuacji, że tylko na nie się powołując będzie
    chciała uzyskać większe alimenty. Alimenty prawie na 100% będą
    zasądzone. Chyba, że uda Ci sie przekonać Sąd, że w pełni zaspokajasz
    materialne potrzeby córki. Pamiętaj, że obowiązek ten spoczywa na obojgu
    rodziców, a nie tylko na Tobie. BTW, czyżby to było szykowanie gruntu do
    rozwodu?
    Big Jack

    --
    //////