    From: "Butik" <b...@k...net.pl.NOSPAM>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pozew cywilny - co i jak??
    Date: Sun, 28 Sep 2003 11:07:22 +0200

    [...]
    >Uspokoj zone - niech sie nie denerwuje. Malo to parweniuszy
    >gotowych bic piane w kazdej nadajacej sie do tego
    >sytuacji?? :-))

    Już to robiłem... Jakoś się udało. Ona jest młodym lekarzem, w tej chwili na
    3 roku specjalizacji i się jeszcze takimi rzeczami przejmuje.

    Orzyjąłem do wiadomości, iż lepiej poczekać najpierw na zamknięcie tematu w
    szpitalu i decyzję dyrekcji. Ponowię jednak swoje pytanie dotyczące kosztów
    ewentualnego "przedsięwzięcia" pt "sprawa cywilna". Czy ktoś mógłby mi
    pokrótce to przedtawić lub dać odnośnik, gdzie dowiem się czegoś więcej na
    ten temat??

    Pzdr

    Michał Buciak