    From: Johnson <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pozew, a wniosek o nadanie klauzuli.
    Date: Mon, 06 Dec 2010 14:32:08 +0100

    Liwiusz pisze:

    > Ale "niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 3 dni od dnia jego
    > złożenia" to już jest jasny termin.

    No i? Papier wszystko przyjmie.
    Jeszcze śmieszniejszy jest termin rozpoznania skargi na czynności
    komornika. Technicznie niemożliwy do zastosowania.
    Nasz ustawodawca uważa że prawo czyni rzeczywistość, ale to nie polega
    na prawdzie.

    A poza tym to są terminie instrukcyjne :)

    > Jeden sąd w ten sposób tłumaczył mi powód, dla którego obecnie nadawał
    > klauzule na sprawy sprzed roku.

    I wcale bym się nie zdziwił gdyby to była prawda.

    A teraz będzie jeszcze gorzej, znaczy dłużej ...
    Niedawno coś tam TK zakwestionował i wdrożenie tego w życie spowoduje,
    że będzie trzeba więcej papieru, więcej ludzi, itd ... o ile papier to
    nie problem, to ludzi nie przybędzie.

    --
    @2010 Johnson
    Przeciwko nudzie nawet bogowie walczyli daremnie.