    From: "Marta Wieszczycka" <m...@N...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pozbawienie praw rodzicielskich ojca?
    Date: Sun, 21 Mar 2004 11:55:55 +0100

    On Sun, 21 Mar 2004 10:06:23 +0100, Big Jack wrote:

    > Jak już wcześniej wspomniałem zatrzymuję się u dziadków i ten argument
    > nie ma racji bytu.
    Argumentem więc nie będzie, że go nie odwożą, a że wcale Cię tam nie było.
    > W tym wypadku
    > właśnie zaciekawiło mnie jak ona chce tego dowieść, że nie spotykam się
    > z córką? Świadków wskaże?
    Może przedstawi "dowody" na to, że właśnie tego dnia była z dzieckiem: w kinie, na
    basenie, albo świadków, którzy widzieli ich w tym czasie w innym
    mieście...
    Jeżeli ktoś mówi Ci, że chce dowieść sądowi, że prawda wygląda inaczej niż
    wygląda, to chyba oczywiste, ze będzie te dowody preparował.
    Jest też możliwość, że się nie zrozumieliście. Wtedy ona będzie chciała
    tylko dowieść, że 2 razy w miesiącu trudno nazwać pełnieniem roli ojca.
    A dziecko "tu ma pełną rodzinę".
    Ale to też nie jest powód, żeby Cię pozbawiać praw rodzicielskich.
    Na wszelki wypadek jednak zbieraj dokumentację swoich kontaktów z
    dzieckiem.
    Pozdrawiam,
    MArta