    From: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pozbawienie praw rodzicielskich ojca?
    Date: Sun, 21 Mar 2004 10:06:23 +0100

    W wiadomości: p...@N...neostrada.
    pl
    użytkownik: *Marta Wieszczycka* napisał(a):

    Na wstpępie małe uściślenie: sprawa dotyczy mnie, jesteśmy rozwiedzeni.

    > Rozumiem, że dziecko do ojca przyprowadzają dziadkowie - są więc
    > świadkami.

    To właśnie u dziadków, a moich rodziców zatrzymuję się kiedy przyjeżdżam
    na te spotkania.

    > Ale lepiej porobić trochę zdjęć. Najlepiej takich, których
    > nie da się zbyć "a to było pół roku temu"

    Zdjęcia oczywiście są. I plenerowe i w mieszkaniu.

    > W sytuacji skrajnej ojciec może wnioskować o powołanie biegłego
    > psychologa, który przesłucha dziecko.

    W razie gdybym miał nóż na gardle to tak zrobię.

    > Jak można udowadniać?
    > Można upierać się, że dziadkowie wcale nie zabierają (kłamią) albo nie
    > odprowadzają do ojca (kłamią). Dlatego to Ty musisz zebrać dowody na
    > te spotkania.

    Jak już wcześniej wspomniałem zatrzymuję się u dziadków i ten argument
    nie ma racji bytu. Ponadto byłem, a właściwe jestem przekonany, że
    ciężar dowodu spoczywa na tym kto twierdzi i z tego twierdzenia chce
    wyciągnąć dla siebie korzyści, a nie na tym kto zaprzecza. W tym wypadku
    właśnie zaciekawiło mnie jak ona chce tego dowieść, że nie spotykam się
    z córką? Świadków wskaże?
    Pozdrawiam
    Big Jack

    --