  • Data: 2002-09-23 10:28:28
    Temat: Re: Powód - Pozwany
    Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

    > nie jestem wściekła :-) ale są rzeczy, których nie przeskoczysz
    nawet taki
    > jak Ty fakt krwi napsujesz :-) ale nie przeskoczysz... poźniej
    wydasz opinie
    > o niesprawiedliwości ;-))))

    Gdy się "bawię" to nie oceniam
    Gdy "oceniam" to się nie bawię

    ;-)))

    A "a propos" ocen to proszę o ocenę takiej sytuacji:

    'podczas przeszukania zabezpieczono (zabrano na komisariat) sprzęt
    elektroniczny mimo oświadczenia oskarżonego że nie jest on ani jego
    własnością ani przedmiotem sprawy. Sprzętu nie zwrócono DO CZASU
    ZAKOŃCZENIA ROZPRAWY mimo że właściciel oświadczył że to jego a nawet
    POWÓD oświadczył że to nie jest przedmiot sprawy!!!! - efekt komputer
    po dwóch latach zalegania w depozycie był moralnym szmelcem'

    A teraz proszę o ocenę 'sprawiedliwości'

    Pozdrawiam
    Qwax