    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Potwierdzenie warunkow zawarcia umowy
    Date: Thu, 21 Dec 2006 08:15:29 +0800
    Sender: a...@n...agh.edu.pl

    Dnia 20.12.2006 kropka031 <k...@w...pl> napisał/a:
    > A może wie pan jak powinna wyglądać taka umowa?Jest to dla mnie
    > bardzo ważne poniewaz poprawnie napisana umowa zwolni mnie z
    > egzaminu.Około 30 osob z mojej grupy przyniosło takie umowy i zadna
    > nie była poprawnie napisana.Nie wiem w czym jest problem.moze w
    > niekompetencji pracownikow? Dodam że większość nie wiedziała o co
    > chodzi.Proszę o pomoc

    Ktos już wcześniej sugerował co powinna zawierać. Dla porządku całość:

    Art. 2.
    2. Przy sprzedaży na raty, na przedpłaty, na zamówienie, według wzoru lub
    na próbę oraz sprzedaży za cenę powyżej dwóch tysięcy złotych sprzedawca
    jest obowiązany potwierdzić na piśmie wszystkie istotne postanowienia
    zawartej umowy.

    3. W pozostałych przypadkach, na żądanie kupującego, sprzedawca wydaje
    pisemne potwierdzenie zawarcia umowy, zawierające oznaczenie sprzedawcy z
    jego adresem, datę sprzedaży oraz określenie towaru konsumpcyjnego, jego
    ilość i cenę.

    Proponuję abyś spróbowała ją ułożyć samodzielnie i posłała kopię tu na
    grupę do "sprawdzenia".

    --
    Marcin