eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPotrącenie za zwrot towaru › Re: Potrącenie za zwrot towaru
  • Data: 2010-01-26 12:44:39
    Temat: Re: Potrącenie za zwrot towaru
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 26-01-2010 13:25, wspolna-flaszka.pl pisze:
    >
    > Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:hjc9q4$a7a$1@inews.gazeta.pl...
    >> Witam
    >>
    >> 4.stycznia pisałem w wątku "Zwrot towaru w ciągu 10 dni a dokumenty"
    >> o perturbacjach ze zwrotem pieniędzy za oddany towar.
    >> Dopiero je dostałem. Ale bez 1 zł (słownie: jeden złoty).
    >> Jakaś niedouczona sekretarka argumentuje, że musieli potrącić
    >> złotówkę za przelew bankowy którym zwracali mi pieniądze. Normalnie
    >> nóż się otwiera w kieszeni.
    >> Krótko: sklep Baltrade www.hurt.com.pl oszukuje klientów.
    >
    >
    > a dlaczego maja byc stratni o te zlotowke ?

    Bo tak mówią przepisy? Bo to jest ryzyko handlowe - jak się handluje
    przez internet, to trzeba sobie wkalkulować koszty zwrotu pieniędzy
    kupującemu, który ma święte prawo zwrócić towar bez podania przyczyny w
    ciągu 10 dni. Sprzedawca nie ma prawa niczego potrącać.

    --
    *** Stosujesz sie do powyższych teorii na własną odpowiedzialność ***

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1