    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Potrącanie z pensji...
    Date: Fri, 4 Apr 2003 22:28:54 +0200

    On Fri, 4 Apr 2003, poreba wrote:
    [...o refakturze...]
    >+ Wrotka to sprawiła połączona z moją chęcią uzyskania
    >+ odpowiedzi/dalszej kontynuacji TWOICH dywagacji w tym
    >+ niezwykle interesującym temacie ;)

    Acha. To z NTG zrobiło się OT (lub na odwrót), może być :)
    Żeby nie być gołosłownym - to opis przykładowego wyroku który
    był opisany w GP z 12 lipca 2002, autor - Dariusz Nadolny, cytaty:
    ++++
    Kolejnym zagadnieniem wywołującym spór między podatnikami a urzędami
    skarbowymi są warunki, w których dopuszczalne jest wystawianie "refaktur".
    Istotna w tej sprawie jest uchwała Sądu Najwyższego w składzie 7 sędziów z
    15 października 1998 r. (sygn. III ZP 8/98, opublikowana OSNAP z 1999 r.,
    nr 10 poz. 324),
    SN dopuścił więc, by leasingodawca (obecnie nazwany w ustawie
    "finansującym"), który ubezpieczył samochód oddany do korzystania
    leasingobiorcy (obecnie "korzystającemu"), mimo że nie jest podmiotem
    uprawnionym do świadczenia usług ubezpieczeniowych, świadczył usługę
    ubezpieczenia na rzecz leasingobiorcy.
    Także NSA w wyroku z 25 października 2000 r. (III SA 1853/99;
    niepublikowany), tak jak SN, uznał prawo do "refakturowania". Podkreślił,
    iż SN nie chodziło tylko o "refakturowanie" ubezpieczenia przy umowie
    leasingu, ale w ogóle o prawo podatników do dokonywania "refaktur".
    ++++

    Cała treść dostępna w płatnym archiwum (mimo, że to są artukuły które
    były wystawione publicznie).

    [...]
    >+ >> A jak to jest w hotelach?
    >+ > Nie wiem :)
    >+ Wyrażasz Twój brak wiedzy w ramach topicu, czy w ogólności,
    >+ jak to w "tych" hotelach bywa? ;)

    W ramach hoteli :)
    Skoro mają swoje centralki... to może "operują" ? ;) (wątpię)

    pzdr, Gotfryd
    DG, KPiR, VAT (czytaj: "zamieszany w faktury" :))