  • Data: 2004-02-08 12:04:12
    Temat: Re: Poszukiwany prawnik od ustawy o zwalczaniu bezrobocia
    Od: "jac" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jean" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c04roo$i97$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > ludzi.
    > sie
    >
    > niepolecam pobierania kasy za szukanie pracy
    > posrednictwo pracy jest u nas bezplatne dla osob szukajacych pracy
    > choc czesto, firmy stosuja triki na "szkolenie", "obowiazkowe" podreczniki
    > szukania pracy itp
    > jesli chodzi o wynajem pracownikow, to od pracodawcy mozesz pobierac
    dowolne
    > oplaty, to juz nie jest zabronione
    > zatrudniasz sam takie osoby, placac im (niestety zazwyczaj um-zlec) a
    > roznice masz dla siebie

    Posrednictwo, z tego co wiem jest nie tyle bezplatne to firma posredniczace
    nie moze na tym zarobic. Szukajacy pracy powinien wiec pokryc koszty
    zwiazane ze znalezieniem mu pracy.

    Forma zatrudnienia mlodziezy, o ktorej pisalem, to "work and travel" w USA.
    Osoba wyjezdzajaca placi za kilkumiesieczny pobyt ok 8 tys. PLN. Wiekszosc
    wedruje do firmy amarykanskiej, ale cos pozostaje w Polsce i daje to pewien
    zysk firmie organizujacej taki wyjazd. Czy kruczek jest w tym, ze to jest
    kontrakt terminowy? Jesli tak to jaki maksymalny okres zatrudnienia moze byc
    brany pod uwage, zeby to nie bylo posrednictwo pracy?

    A moze ktos zna dobre miejsce w sieci skad moglbym sciagnac teksty
    potrzebnych ustaw.

    Dziekuje i pozdrawiam,
    --Jacek