    From: "eNWu" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poszukiwany, poszukiwana ...
    Date: Sat, 7 Oct 2006 19:55:56 +0200

    > Jak znasz jakiegoś policjanta to po podaniu daty urodzenia (albo chociaż
    > roku) imienia i nazwiska może dać ci ciekawą listę. Musi to być jednak
    > dobry znajomy...

    Owszem pomysł niezły, ale to może mieć sens, jeśli osoba, ktrórej się szuka
    ma jakieś stałe miejsce zamieszkania. Niestety osoba, której szukam nie
    mieszka pod adresem, pod którym jest zameldowana.
    Zastanawiam się, czy jest może jakiś dostęp do bazy ZUS-u - no bo jeśli ktoś
    pracuje (lub kiedyć pracował) legalnie i ma (miał) odprowadzane składki ZUS,
    to powinien przecież mieć jakąś kartotekę w tej instytucji. Żeby tylko ZUS
    zechciał się tymi informacjami podzielć ...

    Pozdrawiam
    Wojtek